Wenn ein Call im Teams 25 Sekunden in einer Call Queue sein soll . Ist das im Call time out handling oder Agent Alert Time
Hallo zusammen,
wir hatten in unserer ersten Queue im Teams 15 Sekunden definiert. Diese ist sichtbar bei Agent Alert time 15 Sekunden und Call time out handling.
Nun haben wir 4 User dort. Es klingelt gleichzeitig. Ich habe nun bei Agent Alert time auf 25 Sekunden gesetzt. Für mich heisst es 25 Sekunden bei den Agents.
Welche funktion hätte dann aber Call time out handling ?
Gruss
Cannabi
wir hatten in unserer ersten Queue im Teams 15 Sekunden definiert. Diese ist sichtbar bei Agent Alert time 15 Sekunden und Call time out handling.
Nun haben wir 4 User dort. Es klingelt gleichzeitig. Ich habe nun bei Agent Alert time auf 25 Sekunden gesetzt. Für mich heisst es 25 Sekunden bei den Agents.
Welche funktion hätte dann aber Call time out handling ?
Gruss
Cannabi
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Ausgedruckt am: 23.12.2024 um 09:12 Uhr
1 Kommentar
Moin,
das ist ein klassisches RTFM-Thema
Agent Alert Time:
This defines the duration of an agent being notified of a call before the Serial or Round Robin routing methods move to the next agent.
Call Timeout: maximum wait time You can also decide how much time a call can be on hold in the queue before it times out and needs to be redirected or disconnected. Where it is redirected is based on how you set the When a call times out setting. You can set a time from 0 to 45 minutes.
The timeout value can be set in seconds, at 15-second intervals. This allows you to manipulate the call flow with finer granularity. For example, you could specify that any calls that are not answered by an agent within 30 seconds go to a Directory Search auto attendant.
Set up call queues - Microsoft Teams
Gruss
Grinskeks
das ist ein klassisches RTFM-Thema
Agent Alert Time:
This defines the duration of an agent being notified of a call before the Serial or Round Robin routing methods move to the next agent.
Call Timeout: maximum wait time You can also decide how much time a call can be on hold in the queue before it times out and needs to be redirected or disconnected. Where it is redirected is based on how you set the When a call times out setting. You can set a time from 0 to 45 minutes.
The timeout value can be set in seconds, at 15-second intervals. This allows you to manipulate the call flow with finer granularity. For example, you could specify that any calls that are not answered by an agent within 30 seconds go to a Directory Search auto attendant.
Set up call queues - Microsoft Teams
Gruss
Grinskeks