Beim Lesen Ihrer Erinnerungen ist ein Problem aufgetreten. Einige Erinnerungen weden möglicherweise nicht angezeigt
beim starten von outlook kommt folgender Fehler:
Beim Lesen Ihrer Erinnerungen ist ein Problem aufgetreten. Einige Erinnerungen weden möglicherweise nicht angezeigt
kann mir da jemand helfen ich hab schon den Schalter /cleanreminder aber brachte keinen Erfolg ausprobiert
Beim Lesen Ihrer Erinnerungen ist ein Problem aufgetreten. Einige Erinnerungen weden möglicherweise nicht angezeigt
kann mir da jemand helfen ich hab schon den Schalter /cleanreminder aber brachte keinen Erfolg ausprobiert
Bitte markiere auch die Kommentare, die zur Lösung des Beitrags beigetragen haben
Content-ID: 37131
Url: https://administrator.de/forum/beim-lesen-ihrer-erinnerungen-ist-ein-problem-aufgetreten-einige-erinnerungen-weden-moeglicherweise-nicht-37131.html
Ausgedruckt am: 22.12.2024 um 20:12 Uhr
7 Kommentare
Neuester Kommentar
Das hier habe ich auf einer anderen Seite gefunden. Bei mir hat alles nichts gebracht. Mit der Anleitung unten hat es wundelbal funktioniert.
The steps to resolve this problem are:
1. Backup your calendar via File / Import+Export into a new PST file.
2. Make sure that the restore from that PST works by importing it.
3. Delete ALL calendar item.
4. Press F9 to sync your calendar with the Exchange Server.
5. Close and restart Outlook, make sure that the message is gone.
6. Restart Outlook. I
7. Import the calendar items. Make sure to check the option to overwrite
duplicates. You may loose some information with this conflict resolution for
duplicates and only have one version, but the nice thing is that the calendar
will be clean and usable afterwards.
8. Press F9 to sync your Calendar with Exchange Server.
9. Close and restart Outlook, make sure that the message is gone.
Grüße an das administrator.de Team. Ein Top Forum.
The steps to resolve this problem are:
1. Backup your calendar via File / Import+Export into a new PST file.
2. Make sure that the restore from that PST works by importing it.
3. Delete ALL calendar item.
4. Press F9 to sync your calendar with the Exchange Server.
5. Close and restart Outlook, make sure that the message is gone.
6. Restart Outlook. I
7. Import the calendar items. Make sure to check the option to overwrite
duplicates. You may loose some information with this conflict resolution for
duplicates and only have one version, but the nice thing is that the calendar
will be clean and usable afterwards.
8. Press F9 to sync your Calendar with Exchange Server.
9. Close and restart Outlook, make sure that the message is gone.
Grüße an das administrator.de Team. Ein Top Forum.